21 Kasım 2007

feysbuk ve oturdugumuz yerden sosyal patlama...

Ne tuttu arkadaş Facebook da ha... Geçen gün ortaokul öğretmenimi gördüm. Valla. Adam ilgilenmiş demek ki...

Hazır mevzu Facebook'tan açılmışken, kardeşim toplumsal olaylara tepki göstermek için benim profilimi didiklemeniz neden? Hadi günde bin tane kurtadam, kurta dam, kur tadam davetiyle boğuşuyorum zaten, şimdi bir de "Profil resmini bayrak yapmayan şüphesiz ki acıların en büyüğünü tadacaktır" tarifesi çıktı. Tamam, yaptım diyelim, sizin muhatabınız benim profilimi, sizin profilinizi, grubunuzu falan nerden görecek? Hayatımda böyle ezik protesto görmedim, "Oturduğumuz yerden iki tıkla protestomuzu yapalım, vicdanımızı rahatlatalım" oh, ne ala memleket... hiç o ekrandan kafanı kaldırıp sokakta bişeylere bağırmışlığınız var mı?

yok tabii, Allahın prötestöcüsü seni...

Hiç yorum yok: